דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה להרוס קירות סתם? 

מאת    [ 05/07/2010 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 1745 פעמים ]

אם חשבתם שאיתור נזילות זו עבודה אפורה, ידנית, מבלגנת ומלוכלכת, כנראה שלא נעזרתם לאחרונה בשירותיו של אינסטלאטור המבצע איתור נזילות. בעבר כל פעולה של איתור נזילות הייתה למעשה בשיטת ניסוי וטעייה. האינסטלטור היה מנסה לנחש היכן מוקד הנזילות, הורס את הקיר או הרצפה ומתפלל שניחש נכון. במידה והתגלה שזהו לא מקור הנזילות, הוא היה מנחש שוב, וחוזר חלילה עד שהיה מאתר את מקומן המדויק של הנזילות ומטפל בהן. כיום מלאכת איתור נזילות הפכה לפשוטה הרבה יותר. מסתבר שגם בתחום הנזילות ואיתור נזילות הקדמה הטכנולוגית לא מאחרת להגיע, ואינסטלאטור לא עובד רק עם פומפה.הודות למכשירים המתקדמים ניתן כיום לבצע איתור נזילות ביעילות ובמהירות.

כיום כל מי שעוסק באיתור נזילות או איתור רטיבות משתמש במכשור אלקטרוני ובשיטות מתקדמות ומגוונות, עד כי לא תאמינו שמה שעושה איש המקצוע שמולכם זה איתור נזילות. למשל, אחת השיטות הפופולאריות כיום לאיתור נזילות היא שימוש במצלמת אינפרא אדום. המצלמה מוחדרת למרזבים או לצינורות ביוב, ומאפשרת לצפות בהם לכל אורכם ולגלות היכן קיימת סתימה, ומהם הגורמים לסתימה. התמונות שמצלמת המצלמה מוקרנות ישירות אל המכשיר שאוחז האינסטלאטור בידיו, ובאמצעותן הוא יכול לאתר במדויק את מיקום הנזילות או הסתימות או כל תקלה אחרת שקיימת בצנרת. כל זאת מבלי להתכופף במעברים צרים או ללכלך את ידיו.

כשמבצעים איתור נזילות ניתן להשתמש גם במצלמה תרמית שרגישה להבדלי טמפרטורות.  הבדלים בטמפרטורות יכולים להעיד בין היתר גם על נזילות ודליפת מים מהצנרת בקיר או ברצפה, דליפות ביוב, או כתוצאה מבעיות איטום. כשמצלמים קיר או ריצפה לצורך איתור נזילות, המצלמה התרמית מדגישה בצבעים את הבדלי הטמפרטורות, וכשמתגלה אזור עם טמפרטורה נמוכה יחסית, זהו מקום הנזילה ובו חופרים ומתקנים את הליקויים.

שיטה נוספת לביצוע איתור נזילות היא באמצעות שימוש בציוד-אלקטרו-מגנטי, כמו למשל רדאר חודר קרקע. שיטה זו לאיתור נזילות פופולארית בעיקר לפני שמבצעים חפירות באתרי בנייה פרטיים או ציבוריים. הציוד האלקטרו-מגנטי מאפשר לבצע סריקה של התשתיות הנמצאות בכל עומק באדמה, ולדעת בדיוק היכן עוברות תשתיות הביוב, החשמל, הטלפון וכבלי תקשורת. כך תוכלו לדעת בדיוק היכן לחפור ועד איזה עומק, תוכלו למפות קווי צנרת משותפים בבנייני מגורים או מבנים מסחריים ועוד. הציוד האלקטרו-מגנטי יעיל גם כאשר יודעים שקיימת נזילה בחצר אך לא ידוע מה מקורה. הציוד האלקטרו מגנטי מאפשר לבצע איתור נזילות בקלות ומבלי לבצע חפירות או הריסות מיותרות.

אז אם אתם עומדים לשכור או לקנות נכס ואתם מעוניינים לבדוק את מצב הצנרת האמיתי, ולא מה שהבעלים הנוכחיים אומרים לכם, כדאי שתזמינו בעל מקצוע שיבצע עבורכם איתור נזילות מקצועי, מהימן ומהיר. גם אם אתם חוששים שבביתכם יש נזילות או בעיות כלשהן בצנרת, אך אינכם יודעים היכן בדיוק, תמיד עדיף לבצע קודם איתור נזילות באחת מהשיטות הללו. איתור נזילות מדויק באמצעות מכשור וטכנולוגיה מתקדמת יכול לחסוך עבורכם ניחושים, הרס מיותר של הצנרת בבית או עוגמת נפש, ומבטיח שתטפלו ישר במוקד הבעיה. הודות למכשירים המתקדמים איתור נזילות הפך כיום לעבודה פשוטה ומהירה, המתבצעת תוך כמה דקות, עובדה המבטיחה שהטיפול בנזילות יהיה גם הוא מהיר, יעיל וממוקד. אם אתם מחפשים אינסטלטור או בצפון חפשו בעל מקצוע שלא ישבור קירות סתם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב